نهمین نشست تخصصی پایگاه های میراث جهانی و ملی برگزار می گردد

نهمین نشست تخصصی پایگاه های میراث جهانی و ملی برگزار می گردد آثارنیوز: نهمین نشست تخصصی پایگاه های میراث جهانی و ملی با حضور مدیران پایگاههای ملی و جهانی كشور روز چهار شنبه 25 بهمن ماه در سالن اجتماعات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می گردد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، پایگاه میراث فرهنگی محور ساسانی فارس، پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد، پایگاه میراث فرهنگی اورامانات و پایگاه میراث جهانی میدان امام اصفهان همچون محور های این نشست یكروزه به حساب می آید.
در این نشست كه به مناسبت بزرگداشت دهه فجر برگزار می گردد ساماندهی، حفاظت، مرمت و فرآیند آماده سازی پرونده ثبت جهانی منظر دیرینه شناسی ساسانی فارس، ساماندهی، حفاظت و مرمت و فرآیند شهر تاریخی یزد در لیست میراث جهانی، پژوهش و شناخت ارزشهای برجسته منظر فرهنگی اورامانات، چالش ها، اقدامات و برنامه های آینده و همینطور خلاصه ای از برنامه مدیریت میدان امام اصفهان و گزارشی از روند حفاظت، مرمت و احیاء كاخ عالی قاپو مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
بخش پایانی این نشست شامل رونمایی از كتاب ها و انتشارات تخصصی و تقدیر و تجلیل از تلاش گران و استادكاران حوزه پایگاه ها می گردد.

1396/11/24
13:52:36
5.0 / 5
4875
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری