در گفتگو با مهر عنوان شد؛

آژانس های گردشگری خدماتشان را در سطح بین المللی عرضه كنند

آژانس های گردشگری خدماتشان را در سطح بین المللی عرضه كنند آثارنیوز: مدیرعامل یكی از شركت های آنلاین گردشگری اظهار داشت: آژانس های گردشگری ایرانی باید بتوانند خدمات خویش را در سطح بین المللی عرضه كنند و با علم روز پیش بروند.



صالح زند از فعالان حوزه گردشگری و مدیرعامل یكی از شركت های اینترنتی عرضه خدمات گردشگری در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت در این حوزه اظهار داشت: در سال ۲۰۰۴ حدود ۱۶ هزار آژانس گردشگری در اسپانیا فعال بود و در سال ۲۰۰۸ نصف این تعداد كه خویش را به روز نكرده بودند و آنلاین نشده بودند ریزش كردند و آمار دفاتر مسافرتی در سال به ۸ هزار آژانس رسید چون خویش را با تكنولوژی روز وفق نداده بودند. اكنون هم اگر آژانس های گردشگری ایران بخواهند تا چند سال آینده در این صنعت باقی بمانند باید به روز شوند. حتی اگر قرار باشد تور گردشگری وارد كنند و یا خارج كنند باز هم نیاز دارند كه با علم روز پیش بروند. چون مسافری كه وارد ایران می گردد باید پكیجی داشته باشد كه آن را ببیند و آنلاین خرید كند. آژانس های ایرانی باید بتوانند خدمات خویش را در سطح بین المللی عرضه كنند.
وی اضافه كرد: اكنون آژانس های مسافرتی می توانند یا آنلاین فعالیت كنند و یا فیزیكی و معمولی باشند در هر صورت به علت نیاز بازار همه صنف هایی كه در بازار هستند همه به سمت محیط مجازی حركت می كنند. در فضای اینترنت ابزار مفیدی برای فعالیت است كه همه آنها به این سمت می روند آژانسهایی هم كه تاكنون ابزار نداشتند در این وادی قرار خواهند گرفت. ما این ابزار را برای آژانس ها فراهم نموده ایم و الان حدود ۲۹۰ آژانس در سطح ایران از ابزار ما استفاده می نمایند مانند فروش انلاین. پس این دفاتر عقب نخواهند ماند چون یا با استفاده از ما یا با استفاده از روش های دیگر سیستم های آنلاین را به مجموعه شان اضافه می كنند.
وی اظهار داشت: دفتر گردشگری ایران كه ما در آن كار می نماییم، اول در اسپانیا بعنوان یكی از سه آژانس برتر اسپانیا به وجود آمده بود این آژانس در ۹۲ كشور دنیا فعالیت می كند و توانسته خویش را با متدهای پرداخت روز مانند مستركارت و ویزا كارت هماهنگ كند و در ایران هم فروش غیرریالی و ریالی دارد. این شركت توانسته خویش را به جایی برساند كه همه گردشگران دنیا بتوانند از خدمات آن استفاده كنند. دفتر گردشگری تهران هم این خدمات را محدود به هتل و پرواز و قطارهای بین المللی نمی كند و در آینده می خواهد تا اتوبوس های ایران را هم وارد چرخه خدمات كرده تا از این طریق افراد بتوانند آنلاین صندلی اتوبوس خویش را انتخاب كنند. اینها فعالیت هایی است كه یك آژانس آنلاین می تواند انجام دهد.
وی درباره تبلیغات محیطی آژانس های گردشگری آنلاین هم اظهار داشت: دیگر تبلیغات بیلبوردی و محیطی تبلیغی نیست كه برای سیستم های آنلاین تعریف شده باشد با استفاده از سوشال مدیا و یا پرتابل های اینترنتی بهتر می توان تبلیغ كرد. چون بدون واسطه با مخاطب در ارتباط هستیم.

1396/10/18
14:50:17
5.0 / 5
4839
تگهای خبر: خدمات , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری