گردشگران خارجی اسپانیا ركورد زدند

گردشگران خارجی اسپانیا ركورد زدند به گزارش آثارنیوز ورود گردشگران خارجی به اسپانیا در 11 ماه از سال 2017، با افزایشی چشمگیر نسبت به سال گذشته بار دیگر ركورد جدیدی را برای این كشور ثبت نمود.


به گزارش آثارنیوز به نقل از روزنامه لا راسون، روند رو به رشد ورود گردشگران خارجی به اسپانیا همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد معضلاتی همچون سوء قصد های تروریستی تابستان امسال در شهر بارسلونا و بحران جدایی طلبی ایالت كاتالونیا هم نتوانسته اند تاثیری منفی بر این مهم بگذارند.
بر اساس گزارش موسسه ملی آمار اسپانیا، این كشور در 11 ماه از سال 2017 مجموعا پذیرای 77 میلیون و 800 هزار توریست خارجی بود كه تا همین جا دومیلیون و 200 هزار نفر بیشتر از آمار كل سال 2016 بوده است.
آمار ورود گردشگران خارجی به اسپانیا فقط در ماه نوامبر (آبان) در مقایسه با آمار نوامبر 2016 افزایشی 7. 4 درصدی نشان داده است.
بدین ترتیب اسپانیا در انتها امسال و با احتساب آمار دسامبر (آذر) احیانا براحتی از مرز 80 میلیون توریست خارجی خواهد گذشت و ممكن است جایگاه دوم جهانی را در این زمینه كه در اختیار آمریكاست، ازآن خود كند.
در سال قبل میلادی فرانسه كه خود 67 میلیون جمعیت دارد، پذیرای 82 میلیون و 600 هزار توریست خارجی بود و جایگاه اول جهانی را از این نظر ازآن خود كرد.
آمریكا با جمعیتی 323 میلیونی طبق آمار سال گذشته پذیرای قریب به 76 میلیون توریست خارجی بود و در جایگاه دوم قرار گرفت و اسپانیا با یك جمعیت 46 میلیونی آماری نزدیك به گردشگران ورودی به آمریكا به ثبت رساند و بر جایگاه سوم جهانی تكیه زد.

 

1396/10/09
22:47:54
5.0 / 5
4964
تگهای خبر: توریست , گردشگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری