5 نمایندگی میراث فرهنگی اردبیل به اداره ارتقا می یابند

5 نمایندگی میراث فرهنگی اردبیل به اداره ارتقا می یابند آثارنیوز: اردبیل - ایرنا - مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: پنج نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان های این استان به اداره ارتقا می یابند.


كریم حاجی زاده روز چهارشنبه اضافه كرد: از سال 93 تقویت ساختاری شهرستان ها مورد توجه قرار گرفته و با پیگیری های انجام شده در پنج شهرستان شامل اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی و نیر نمایندگی میراث فرهنگی به اداره ارتقا یافت.
وی ادامه داد: تحقق این مهم در سایر شهرستان ها هم دنبال می گردد.
به گفته حاجی زاده، دستیابی به شاخص هایی كه اداره كل را در تحقق این مهم یاری دهد، در دستور كار بوده و برخی شهرستان ها توانسته اند امتیاز لازم را كسب كنند.
به گزارش آثارنیوز به نقل از ایرنا از میراث فرهنگی اردبیل، او اضافه كرد: به علت ضوابط سازمانی طرح پرونده ارتقای نمایندگی به اداره در یك منطقه هر 2 سال یكبار انجام می گردد و سال آینده می توان نسبت به طرح مجدد و ارتقای برخی شهرستان ها اقدام نمود.
مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح كرد: با عنایت به اینكه شرایط لازم در بیشتر شهرستان ها فراهم شده امیدواریم در سال آینده ارتقای نمایندگی ها انجام شود.
استان اردبیل جز استان های توریست پذیر كشور می باشد، گردشگری یكی از محورهای توسعه این استان می باشد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016


1396/09/23
02:08:23
5.0 / 5
4849
تگهای خبر: فرهنگ , گردشگری , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری