امكان رزرو آنلاین هتل های ۱۷۰ كشور با كارت شتاب ایرانی فراهم گردید

امكان رزرو آنلاین هتل های ۱۷۰ كشور با كارت شتاب ایرانی فراهم گردید آثارنیوز: امكان رزرو بیش از ۲۲۰ هزار هتل در بیش از ۱۷۰ كشور با كارت های شتاب ایرانی در سراسر دنیا برای مسافران و گردشگران ایرانی فراهم گردید.



به گزارش بازرگانی خبرنگار مهر، شركت علی بابا در مجموعه دیگری از خود به نام «جاباما» كه به حوزه رزرو هتل های داخلی و خارجی می پردازد؛ این بار محصول تازه خویش را رونمایی نمود.
در نشست رونمایی از این محصول، حامد شالچیان مدیر محصول اظهار داشت: جاباما كه عمر فعالیت آن هنوز به دو سال نرسیده، توانسته از تجربه موفق خود در رزرو هتل های داخلی بهره ببرد و این بار محصولی را در حوزه رزرو خارجی به بازار ارائه نماید. پیش از این مسافران مقاصد خارجی هتل خویش را از آژانس های مسافرتی و به صورت حضوری رزرو می كردند اما در محصول جدید این سایت، امكان رزرو بیش از ۲۲۰ هزار هتل در بیش از ۱۷۰ كشور در سراسر دنیا فراهم شده است.
وی ادامه داد: واچر هتل از ابتدا روی محصول قرار داده شده است و مسافر بدون پرداخت كارمزد اضافه ای در فرایند رزرو واچر هتل را دریافت می كند.
وی همینطور اظهار داشت: ما ادعا می كنیم كه در بیشتر مواقع و در مقایسه با بیشتر سایت های معروف رزرو هتل در سراسر دنیا نرخ بهتری را عرضه می كنیم. همینطور مسافران ایرانی می توانند با كارت های شتاب خود اقدام به رزرو آنلاین هتل كنند. این دو مبحث برتری سایت ما را نسبت به سایتهای دیگر نشان داده است.
در ادامه توحید علی اشرفی مسئول بازاریابی جاباما هم اظهار داشت: به صورت ۲۴ ساعته ۱۵۰ نفر همكاران ما آماده خدمات رسانی و پشتیبانی از خرید آنلاین هتل ها هستند. همینطور بهترین هتل ها با استفاده از سیستم پشتیبانی به مسافران تعلق می گیرد.
وی ادامه داد: قوانین كنسل شدن رزرو در لحظه به اطلاع مسافران می رسد تا طبق همان خریدشان را انجام دهند. بعضی از هتل ها هم جریمه ای برای كنسل شدن ندارند. ما با استفاده از شركت های كارگزار در هر كشوری هتل ها را روی سایت آپدیت كرده و برای آنها سیستم خرید را باز می كنیم. این كارگزاران هم در زیرمجموعه خود هتل ها و مراكز اقامتی متعددی دارند از هتل گرفته تا هاستل و ریزورت.
اشرفی اظهار داشت: اگر مسافران از هتل و یا مركز اقامتی ناراضی باشند و تعداد نارضایتی ها زیاد شود آن هتل را از سایت حذف كرده و به كارگزار هم اطلاع می دهیم.
وی اضافه كرد: علاوه بر این، جاباما با تسهیل شیوه پرداخت توانسته این امكان را فراهم كند كه مسافران سفرهای خارجی بتوانند هتل خویش را به هر مقصدی در دنیا، بدون نیاز به كارت های پرداخت خارجی و تنها با استفاده از كارت شتاب و بصورت ریالی پرداخت كنند. علاوه بر این، امكان فیلتر نتایج جست وجو بر مبنای موقعیت، درجه هتل، قیمت، انواع امكانات رفاهی هتل همچون استخر، سالن ورزش، تحویل دار چندزبانه، ترانسفر و... وجود دارد.
اشرفی اضافه كرد: سایت جاباما به آدرس www. jabama. ir توانسته در مدتی كوتاه سهم قابل توجهی از بازار گردشگری آنلاین را كسب كند.

1396/09/14
11:34:43
5.0 / 5
4651
تگهای خبر: گردشگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری