وزیر میراث فرهنگی:

بودجه ۱۴۰۱ امروز جمع بندی می شود

بودجه ۱۴۰۱ امروز جمع بندی می شود وزیر میراث فرهنگی از جمع بندی بودجه 1401 در سازمان برنامه و بودجه طی روز جاری آگاهی داد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، عزت الله ضرغامی امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق تجاری ایران با اعلان اینکه امروز بودجه سال ۱۴۰۱ در سازمان برنامه و بودجه جمع بندی می شود، اظهار نمود: مسئولان نباید فقط حرف بزنند بلکه باید به صحبت کارشناسان گوش و عمل کنند.
وزیر میراث گردشگری و میراث فرهنگی اظهار داشت: باید همه موانع را در سطل زباله بریزیم و با نگاه نو جلو برویم. ما باید با بخش خصوصی همکاری و این بخش را تقویت نماییم.
وی در واکنش به اظهارات یکی از اعضای اتاق تجاری در مورد فقه گردشگری افزود: من در زمان ورود به وزارت همه آیات قرآنی و احادیث را در مورد این حوزه جمع آوری کرده ام و نیازی به فقه ندارد. مشکل کشور ما فقه و گردشگری و بخشنامه نیست. در این کشور هزار قانون می نویسیم اما به رویه و عمل که می رسد به مشکل می خوریم. خیلی از موانع ما داخل خود وزارتخانه است.
ضرغامی اظهار داشت: حال گردشگری خوب نیست؛ باید به این بیمار شوک بدهیم تا احیا شود برای اینکه اگر احیا شود کشور را نجات می دهد.
وی اضافه کرد: نقدینگی را می توان به این سمت سوق داد. متاسفانه پول بدون خلق ثروت چاپ می شود. با کسانی که بخواهند بالای هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کنند همکارب جدی می نماییم.
وزیر میراث گردشگری و میراث فرهنگی اظهار داشت: یکی از سرمایه گذاران در استان فارس می خواهد نزدیک ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کند. اما طی دو هفته ای که این فرد در استان فارس بود استاندار قرار ملاقاتش را نپذیرفت و این فرد به دیدار من آمد!
وی اظهار نمود: توانمندی داریم و موانع را می شناسیم، به مرور موانع را برمی داریم.

1400/09/01
22:49:24
5.0 / 5
701
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری