پای پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد باز شد

پای پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد باز شد به گزارش آثارنیوز یزد استاندار یزد از طریق اندازی موقت پلیس توریسم تا زمان استقرار دائم در بافت تاریخی اطلاع داد و اظهار داشت: امنیت مساله پروازها بعنوان دومین مطالبه فعالان گردشگری هم پیگیری خواهد شد.



«مهران فاطمی» عصر روز چهارشنبه با بیان اینکه فعالان گردشگری و دوستداران بافت تاریخی، دغدغه امنیت توریستهای داخلی و خارجی داشتند بنابراین تحقق این مساله در اولویت قرار گرفت، اظهار داشت: با عنایت به حضور گردشگران، اتفاقاتی می افتاد که زیبنده شهر یزد نبود اما با پیگیری معاونت عمرانی و کمک دوستان بطور موقت ایجاد این مکان در دستورکار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این مکان تا زمانی وجود دارد که به صورت اساسی مجموعه پلیس توریسم راه اندازی شود و محیطی آرام و امن برای توریستهای خارجی و سکنه در این بافت فراهم گردد.

فاطمی تصریح کرد: درخواست دیگر فعالان گردشگری مسیله پروازهاست که در هفته پیش رو، جلسه ای با هواپیمایی ماهان داریم.

سردار «عباسعلی بهدانی فر» فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه امنیت بافت تاریخی مساله مهمی برای نیروی انتظامی است، اظهار نمود: امنیت در بافت تاریخی باید با کمک مردم و دستگاه ها تامین گردد و بطور موقت این مکان بوجود آمده است.

وی در انتها تصریح کرد: این مکان تا زمان ایجاد ساختمانی در بافت قدیم بوجود آمده تا وقتی که پلیس به صورت دایم حضور داشته باشد.



















منبع:

1400/07/23
10:37:55
5.0 / 5
636
تگهای خبر: بنا , پرواز , تاریخ , توریست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری