لغو قرنطینه مسافران ایرانی ورودی به عمان

لغو قرنطینه مسافران ایرانی ورودی به عمان آثارنیوز: کمیته عالی مقابله با کرونا در سلطنت عمان، محدودیت قرنطینه هتلی برای سفر اتباع ایرانی به این کشور را کنسل کرده است و از این پس اتباع جمهوری اسلامی ایران همانند اتباع سایر کشورها با داشتن گواهی تزریق دو دوز واکسن کرونا مورد تایید وزارت بهداشت عمان می توانند به عمان سفر کنند.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان و پیرو پیگیری های بعمل آمده از طرف آن سفارت و دیدارهای علی نجفی سفیر کشورمان با مسئولین وزارت خارجه و وزارت بهداشت این کشور، کمیته عالی مقابله با کرونا در سلطنت عمان، محدودیت قرنطینه هتلی برای سفر اتباع ایرانی به این کشور را کنسل کرده است و از این پس اتباع جمهوری اسلامی ایران همانند اتباع سایر کشورها با داشتن گواهی تزریق دو دوز واکسن کرونا مورد تایید وزارت بهداشت عمان می توانند به عمان سفر کنند.
همین طور افرادی که دارای اقامت عمان هستند، طی شرایطی که توسط سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شده می توانند به عمان سفر کنند.
قبل از این مسافران ورودی از ایران و عراق موظف بودند برای ورود به عمان به مدت ۹ روز در قرنطینه سازمانی (هتلی) به سر ببرند.




منبع:

1400/06/29
13:47:14
5.0 / 5
863
تگهای خبر: اقامت , بنا , سفارت , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری