در گزارش آثارنیوز مطرح شد؛

وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر را تعیین و مصوب کرد

وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر را تعیین و مصوب کرد مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام نمود وزارت میراث فرهنگی امروز دوشنبه 22 شهریور طی بررسی های کارشناسانه حریم مجموعه تئاتر شهر را تعیین و مصوب کرد.



قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت حریم مجموعه تئاتر شهر که طی چند سال قبل خصوصاً سال ۹۹ مطرح و پیگیری شده بود، به خبرنگار مهر اظهار داشت: پیگیری های کارشناسی درباره حریم مجموعه تئاتر شهر باوجود این که دوستان در شورای شهر تهران نکاتی را مطرح کرده بودند، ادامه داشت برای اینکه مجموعه تئاتر شهر ساختمان منحصر به فرد و ثبت در میراث ملی و فرهنگی کشور است.
وی با اشاره به این که امروز دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ جلسه ای در وزارت میراث فرهنگی برگزار شده است، اعلام نمود: طی این جلسه و در شورای مربوطه در وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر تعیین و مصوب شد و مقرر است این مصوبه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شود.
آشنا از همکاری و کوشش های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و همین طور معاونت مربوطه که برای تعیین حریم مجموعه تئاتر شهر کارهای کارشناسی انجام دادند، قدردانی کرد.
مدیرکل هنرهای نمایشی در انتهای سخنان خود تاکید کرد: بمحض این که وزارت میراث فرهنگی مصوب حریم تئاتر شهر را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کند، با همکاری شهرداری تهران و شورای شهر و نهادهای مربوطه اقدامات لازم درباب حریم تئاتر شهر انجام می شود. انشاالله اتفاقات خوبی دراین زمینه رخ دهد.


منبع:

1400/06/23
11:42:58
5.0 / 5
867
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری