شهردار بافق:

جشنواره تابستانه بافق در تقویم گردشگری كشور قرار گرفت

جشنواره تابستانه بافق در تقویم گردشگری كشور قرار گرفت به گزارش آثارنیوز یزد شهردار بافق از ثبت جشنواره تابستانه شهر بافق در تقویم رویدادهای شاخص گردشگری کشور اطلاع داد.


«سید علی نوروززاده» با بیان اینکه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور ۶۲ رویداد گردشگری را در استانهای مختلف کشور در تقویم سالانه خود تعریف کرده است، اظهار داشت: گردشگران با این روند به دنبال جاذبه بیشتر در زمان برگزاری رویدادهای شاخص، به شهرهای هدف در کشور سفر می کنند.
وی معرفی و اطلاع رسانی گسترده در مورد رویدادهای گردشگری کشور را مهم ترین هدف این تدوین لیست رویدادهای شاخص کشور دانست و اضافه کرد: از هر استان، دو رویداد در لیست رویدادهای شاخص انتخاب شده است که ثبت جهانی یزد و همینطور جشنواره تابستانه شهر بافق جزو دو رویداد برگزیده استان یزد در نظرگرفته شده و در تقویم رویدادهای شاخص گردشگری کشور جای گرفته است.
نوروززاده ضمن اشاره به برگزاری چهار دوره جشنواره تابستانه در شهر بافق اظهار داشت: جشنواره تابستانی بافق هرساله از ۶ تا ۱۲ شهریورماه هر سال برگزار می گردد.
شهردار بافق افزایش نشاط اجتماعی بین شهروندان و ایجاد روحیه امید و شادابی در جوانان و نو جوانان را از اهداف برگزاری جشنواره تابستانی این شهر عنوان نمود و اظهار داشت: اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی با مشارکت گروهای فعال، سمپوزیوم ساخت مجسمه های شنی، مسابقات ورزشی خانوادگی، مسابقات هنری، غذاهای سنتی و محصولات بومی و همینطور ماهی گیری در کویر، از مهم ترین برنامه هایی است که هر سال در چارچوب جشنواره تابستانی بافق عرضه می شود.
به گزارش اسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بافق، نوروز زاده مسجد جامع بافق، قلعه باقرآباد، تلماسه های صادق آباد، کمپ کارال و شن و شادن، میدان خان با محوریت امامزاده عبدالله (ع) و دهها مکان دیدنی را از جاذبه های گردشگری این شهرستان برشمرد.




منبع:

1400/05/05
12:44:01
5.0 / 5
981
تگهای خبر: جشنواره , سفر , صنایع دستی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری