حضور هنرمندان صنایع دستی ایران در نمایشگاه اكسپو ۲۰۲۱ دبی

حضور هنرمندان صنایع دستی ایران در نمایشگاه اكسپو ۲۰۲۱ دبی مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برنامه ریزی ها برای حضور هنرمندان صنایع دستی ایران در نمایشگاه اکسپو 2021 دبی آگاهی داد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، عبدالحسین کفیری، با بیان این خبر اضافه کرد: باتوجه به برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ در شهر دبی، از اول اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱)، معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی این وزارتخانه با هدف نمایش توانمندی های کشورمان در زمینه تولیدات صنایع دستی و آشنایی تولیدکنندگان و فعالان تجاری با سلایق بازارهای هدف، برای حضور هنرمندان صنایع دستی ایران در این نمایشگاه برنامه ریزی نموده است.
مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، افزود: با پیگیری های انجام شده قرار شد در فضای اختصاصی این وزارتخانه، نسبت به معرفی توانمندی های تولیدات صنایع دستی اقدام گردد تا فرصت مناسبی برای معرفی هرچه بهتر صنایع دستی ایرانی برقرار شود.
او افزود: همین طور مقرر است حداقل ۱۰۰ متر مربع از فضای بخش تجاری نمایشگاه بمنظور عرضه و فروش محصولات صنایع دستی ایران اختصاص پیدا کند.
کفیری اضافه کرد: حضور هنرمندان، تولیدکنندگان و فعالان تجاری حوزه صنایع دستی از تمام استانها در طول برگزاری نمایشگاه اکسپو در دوره های زمانی ۱۰ روزه پیش بینی شده و در کنار آنها نیز شاهد نمایش توانمندی های شهرها و روستاهای ملی و جهانی صنایع دستی و حضور استارتاپ ها و شرکت های خلاق صنایع دستی در کنار برگزاری نشست های تخصصی بمنظور تقویت مراوده های تجاری و نمایش آثار فاخر صنایع دستی خواهیم بود.
کفیری در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: همین طور معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی این وزارتخانه در نظر دارد با هدف معرفی ظرفیت های تولیدی، بازاریابی و بازارشناسی محصولات صنایع دستی و توسعه صادرات غیرنفتی همزمان با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نسبت به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در جزایر کیش و قشم اقدام نماید.
او اضافه کرد: در همین رابطه مقرر است هنرمندان و فعالان صنایع دستی از سراسر کشور در یک دوره زمانی ۳۰ روزه با حضور در این نمایشگاه به عرضه، فروش، تولید زنده، نمایش آثار فاخر، توزیع اقلام تبلیغاتی صنایع دستی و معرفی شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی بپردازند.

1400/04/30
11:12:24
5.0 / 5
984
تگهای خبر: روستا , زمینه , شركت , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری