بیانیه مسكو درباره لازم الاجراشدن لغو دریافت روادید برای سفرهای گروهی شهروندان دو كشور

بیانیه مسكو درباره لازم الاجراشدن لغو دریافت روادید برای سفرهای گروهی شهروندان دو كشور آثارنیوز: وزارت امور خارجه روسیه در سایت خود بیانیه مطبوعاتی در مورد لازم الاجرا شدن توافقنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه درباب سفرهای گروهی بدون روادید برای شهروندان روسیه و ایران منتشر نمود.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است:
«طبق توافق های قبلی، در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۱، توافقنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه در مورد سفرهای گروهی بدون روادید برای گردشگران جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، که در ۲۸ مارس ۲۰۱۷ در مسکو به امضا رسید، لازم الاجرا می شود.
این توافقنامه برای سفرهای بدون روادید گروه های توریستی متشکل از ۵ تا ۵۰ نفر که توسط سازمان های گردشگری ایران و روسیه تشکیل شده اند، برای مدت زمان حداکثر ۱۵ روز پیشبینی شده است.
نهادهای هماهنگ کننده این توافقنامه عبارتند از: از سوی ایرانی - وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران و نمایندگان ذیصلاح آن، از سوی روسیه – روس توریسم و مقامات اجرایی در زمینه گردشگری نهادهای قوه اجرایی فدراسیون روسیه،.
پذیرش گروه های توریستی در فدراسیون روسیه از ایران در قالب توافقنامه بعد از رفع محدودیت های موقت ورود اتباع بیگانه به فدراسیون روسیه بر مبنای دستور دولت فدراسیون روسیه شماره ۶۳۵r مورخ ۱۶ مارس سال ۲۰۲۰ "در مورد محدودیت موقت ورود اتباع خارجی و افراد بدون تابعیت به فدراسیون روسیه و تعلیق موقت صدور ویزا و دعوت نامه" در ارتباط با همه گیری جدید ویروس کرونا امکان پذیر است. »




منبع:

1400/04/05
19:48:25
5.0 / 5
6890
تگهای خبر: بنا , تاریخ , توریست , زمینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری