با وجود اعلام تعطیلی دو هفته ای؛

ارائه خدمات سفر همچنان ادامه دارد!

ارائه خدمات سفر همچنان ادامه دارد! ارائه خدمات مربوط به بلیت و خدمات اقامتی و حمل و نقل توسط دفاتر خدمات مسافرتی در روزهای دو هفته ای كه گفته شد تعطیل می باشد، ادامه خواهد داشت.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، بااینکه گفته شده که از اول آذر ماه فعالیت بیشتر مشاغل تا دو هفته تعطیل خواهد بود و هیچ سفری توسط مردم صورت نمی گیرد اما این محدودیت تنها شامل سفر با خودرو های شخصی شده است چونکه همچنان بلیت قطار اتوبوس و هواپیما فروخته می شود بدین سبب انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی نیز در بخشنامه ای به آژانس های مسافرتی اعلام نموده که می توانند با حداقل کارکنان خود، فعالیت هایشان را ادامه دهند.
در این نامه آمده: به دنبال بخشنامه صادره از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا درباب تعطیلی بعضی از مشاغل و همکاری در جهت بهبود شرایط بیماری و پیرو تماسهای مکرر در خصوص کسب تکلیف درباب وضعیت دفاتر لازم است به استحضار برسانیم باتوجه به عدم تعطیلی فرودگاه ها و عدم کنسل شدن پروازها و قطارها و.. و باتوجه به تعهدی که دفاتر احیاناً به وجود آورده اند درباب ارائه بلیت و خدمات اقامتی و ارائه خدمات حمل و نقل و اقامتی بعد از آن از همکاران درخواست می شود با حداقل پرسنل به تعهدات به وجود آمده و همکاری در جهت نیاز عموم مردم ایفای نقش کرده و اقدامات لازم را در دفاتر خود انجام دهند.

1399/09/03
22:45:21
5.0 / 5
1471
تگهای خبر: اقامت , پرواز , خدمات , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری