ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری:

صنعت گردشگری با نقص ها و خلاء های قانونی روبرو است

صنعت گردشگری با نقص ها و خلاء های قانونی روبرو است آثارنیوز: ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری با اعلان اینكه فعالان عرصه گردشگری با موانع زیادی در حوزه های مختلف روبرو هستند، اظهار داشت: صنعت گردشگری نقص ها و خلاء های قانونی زیادی دارد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام مجید نصیرایی ظهر پنج شنبه در جلسه هم اندیشی با فعالان صنعت گردشگری خراسان جنوبی اظهار نمود: صنعت گردشگری بی گمان می تواند در اقتصاد خراسان جنوبی نقش تأثیرگذاری را ایفا کند.
نماینده مردم، طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس و ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اینکه ظرفیت های بسیار خوبی برای جذب توریست در خراسان جنوبی وجود دارد، بیان کرد: البته فعالان عرصه گردشگری با موانع زیادی در حوزه های مختلف رو به رو هستند که باید در امتداد رفع آن کوشید.
نصیرایی افزود: ما در نشست های تخصصی با فعالان صنعت گردشگری خراسان جنوبی به صورت تخصصی این موانع را شناسایی می نماییم تا راهکارهایی را رونق گردشگری سالم و حلال بیابیم.
وی با اشاره به اینکه ما نیاز به یک نگاه جامع نسبت به فرصت ها و ظرفیت های صنعت گردشگری و صنایع در خراسان جنوبی داریم، اظهار داشت: نباید نسبت به صنعت گردشگری نگاه های یک جانبه داشته باشیم که این مساله لطمه زا است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: ما با صنعت گردشگری هم می توانیم فرهنگ و نگاه های اسلامی و انقلابی را بسط و گسترش دهیم و هم نسبت به رونق گردش اقتصادی با ثبات و اشتغال زایی اقدام نماییم.
نصیرایی بیان کرد: در حوزه رونق صنعت گردشگری در بخش هایی نقص و خلاء قانونی داریم که در همین نشست ها و گفت وگوها آنرا شناسایی می نماییم.
وی تصریح کرد: پس از شناسایی این نقص ها و خلاء ها قانونی آنرا به مجلس منتقل کرده و بی گمان مجلس انقلابی و مقتدر ما نیز نسبت به موضوع گردشگری حلال و سالم ورود پیدا خواهدنمود.

1399/06/29
14:54:29
5.0 / 5
1979
تگهای خبر: توریست , صنعت گردشگری , فرهنگ , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری