ماسك الزامی گردشگران پاریس را سردرگم كرد

ماسك الزامی گردشگران پاریس را سردرگم كرد آثارنیوز: با افزایش شمار مبتلایان به ویروس كرونا، روز دوشنبه استفاده از ماسك در بعضی از اماكن شلوغ پاریس الزامی اعلام شد، اما بنظر می رسد این قانون جدید سبب سردرگمی گردشگران این شهر شده است.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، لیست مشخصی از بیش از ۱۰۰ منطقه پاریس که استفاده از ماسک در آنها الزامی است روز دوشنبه اعلام گردید. این لیست شامل مناطق اطراف رود «سن» می شود، اما بعضی از نقاط گردشگری مشهور پاریس همچون برج ایفل، شانزلیزه و محله له آل در این لیست دیده نمی شوند.
یک توریست فرانسوی در گفتوگو با رویترز بیان کرد: «به هیچ وجه معلوم نیست. ما توریست هستیم و بدین سبب نمی دانیم در چه مناطقی باید از ماسک استفاده نمائیم. ما فکر می نماییم این قانون برای نقاط گردشگری باشد، اما هیچ علامتی در این مناطق نصب نشده و این مساله کاملا مبهم است.»
یک توریست خارجی در پاریس هم در این زمینه اظهار داشت: «درباره این قانون جدید شنیده ام، اما من اطلاعاتی درباره مناطق تعیین شده ندارم و نمی دانم چطور باید درباره این مساله اطلاعات کسب کنم.»
بر اساس این مقررات جدید، تمامی افراد ۱۱ سال به بالا اگر در مناطق مشخص شده از ماسک استفاده نکنند باید ۱۳۵ یورو جریمه بپردازند.
فرانسه نیز همچون برخی دیگر از کشورهای اروپایی شاهد افزایش شدید شمار مبتلایان به ویروس کرونا بوده که این مساله نگرانی ها از آغاز موج دوم مبتلاشدن به این ویروس را افزایش داده است.




منبع:

1399/05/21
14:19:54
5.0 / 5
2308
تگهای خبر: توریست , زمینه , گردشگران , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری