جایگاهی كه در شان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیست

جایگاهی كه در شان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیست آثارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حالی تماشاگر ویژه بازی پرسپولیس و پیكان بود كه مكان در نظر گرفته برای وی در شان جایگاه سرمربی تیم ملی نبود.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته بعد از چهار ماه تعطیلی از سر گرفته شد تا تیم ها به مصاف همدیگر رفته و برای رسیدن به جایگاه ایده آل خود در جدول تلاش کنند.
بازیکنان نیز با نگاه به آینده فوتبالی خود به فکر نمایشی دلچسب برای رسیدن به پیراهن تیم ملی فوتبال ایران هستند تا بتوانند در ادامه رقابت های مقدماتی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در فهرست ملی پوشان حاضر شوند.
لیستی که دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی ایران با بررسی رقابت های لیگ برتر مقرر است تهیه نماید. او که با آغاز باردیگر بازی ها به ایران بازگشت شب گذشته میهمان ویژه دیدار پرسپولیس و پیکان تهران در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای شهر قدس بود اما جایی در جایگاه ویژه نداشت.

اسکوچیچ در کنج تنهایی و پشت به دیواری مخروبه روی صندلی پلاستیکی لمیده بود تا نبرد صدر و قعر جدول را تماشا کند. او که در گوشه ای از ورزشگاه نشسته بود بر خلاف عرف همیشگی، جایی در جایگاه ویژه نداشت.
اسکوچیچ در حالی حرف از ساختن نظم و انسجام تیم ملی می زند که خودش و دست اندرکاران فدراسیون نشین، تلاشی ابتدایی نیز برای خلق نمایش آن نکرده اند.
سرمربی تیم ملی ایران نیاز به جایگاهی برای تماشای دیدارها دارد که دور از شان حقیقی خود، آسیبی به جایگاه حقوقی اش در راس کادرفنی نزند.
تیمی که دو سال و چند روز پیش با انسجام خاصی دنبال رفتن به مرحله حدفی جام جهانی ۲۰۱۸ با کارلوس کی روش بود اما حالا بدون سرپرست فدراسیون و با تنش های فراوان دست و پنجه نرم می کند.


منبع:

1399/04/09
13:25:41
5.0 / 5
2736
تگهای خبر: حقوقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری