۱۴ خرداد به موزه نروید

۱۴ خرداد به موزه نروید به گزارش آثارنیوز موزه ها و اماكن تاریخی زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ۱۴ خرداد همزمان با سی ویكمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تعطیل می باشد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، پس از گذشت دو ماه تعطیلی موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی و آغاز مجدد فعالیت موزه ها این دفعه بر مبنای پروتکل ها و تاکید بر رعایت اصول بهداشتی؛ با فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، موزه ها تعطیل هستند.
بر مبنای بخشنامه ای که خرداد سال ۱۳۹۴ توسط معاونت میراث فرهنگی سازمان وقت میراث فرهنگی به موزه ها ابلاغ گردیده بود؛ از آن زمان تعطیلی هفتگی موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری لغو و موزه ها فقط در ۶ روز از سال تعطیلات خواهند داشت.
بر این اساس موزه ها، کاخ موزه ها و اماکن فرهنگی- تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی در ایام ۱۴ خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره)، بیست و یکم ماه رمضان به مناسبت شهادت حضرت امام علی (ع)، بیست و پنجم شوال به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، نهم و دهم محرم به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و بیست و هشتم ماه صفر به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تعطیل هستند.




منبع:

1399/03/13
23:10:35
5.0 / 5
2934
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری