اسپانیا قرنطینه مسافران خارجی را لغو می كند

اسپانیا قرنطینه مسافران خارجی را لغو می كند آثارنیوز: دولت اسپانیا اعلام نمود مسافران خارجی از اول ماه «جولای» می توانند بدون گذراندن قرنطینه دوهفته ای، به این كشور سفر كنند.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از الجزیره، دومین کشور پربازدید جهان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مرزهای خودرا در ماه مارس بست؛ مقامات این کشور کمی بعد قانون قرنطینه دوهفته ای را برای مسافران خارجی این کشور وضع کردند.
حالا دولت اسپانیا با انتشار اطلاعیه ای اعلام نموده قانون قرنطینه دو هفته ای مسافران خارجی این کشور از اول جولای (11 تیر ماه) اجرا نخواهد شد.
وزیر امور خارجه اسپانیا پیش تر بدون مشخص کردن تاریخ دقیق و مشخص از امکان لغو قانون قرنطینه دو هفته ای برای مسافران در ماه جولای آگاهی داده بود.
مقامات اسپانیا درحالی این تصمیم را اتخاذ نموده اند که دولت بریتانیا از هشتم ژوئن، قرنطینه دوهفته ای را برای مسافران اجرا خواهدنمود.
اسپانیا در شرایط عادی سالانه میزبان ۸۰ میلیون نفر توریست است و گردشگری ۱۲ درصد از تولیدات ناخالص داخلی کشور و بخش اعظمی از شغل های این کشور را در بر می گیرد.
رستوران های فضای باز در مادرید و بارسلونا نیز از روز دوشنبه و با محدودیت استفاده از نیمی از ظرفیت خود اجازه بازگشایی پیدا کردند.




1399/03/06
23:41:15
5.0 / 5
2633
تگهای خبر: تاریخ , توریست , سفر , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری