پلمب تابحال ۱۰۰ واحد غیرمجاز اقامتی در یزد

پلمب تابحال ۱۰۰ واحد غیرمجاز اقامتی در یزد به گزارش آثارنیوز یزد مدیرزكل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با اشاره به پلمب 100 واحد غیرمجاز اقامتی در یزد، اظهار داشت: حفظ سلامت مردم اولویت فعالیت تاسیسات گردشگری می باشد بنابراین با واحدهای متخلف برخورد و پلمب خواهند شد.


«سیدمصطفی فاطمی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از پلمب ۱۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در یزد آگاهی داد و اظهار نمود: بیش از ۲۳۰ خانه مسافر در یزد نیز به سبب فعالیت در شرایط شیوع ویروس كرونا ویروس، اخطار دریافت كرده اند.
وی با بیان این كه هیچ واحد و تاسیسات گردشگری به خصوص اقامتی در این برهه حساس نباید فعالیت كند، اشاره كرد: حفظ سلامت مردم اولویت فعالیت تاسیسات گردشگریست بطوریكه واحدهای مجاز بطور خودجوش نسبت به تعطیلی واحدهایشان اقدام نموده اند، پس با واحدهای متخلف برخورد و پلمب خواهند شد.
مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با بیان این كه بر طبق پایش سال قبل حدود سه هزار واحد غیرمجاز اقامتی در یزد برآورده شده است، اظهار داشت: بیشتر این واحدها در شهرستان و شهر یزد فعالیت می نمایند و كمتر شهرستان ها درگیر این واحدهای غیرمجاز هستند.
فاطمی درانتها خواهان مشاركت مردم در شناسایی این واحدها شد و اشاره كرد: مردم بمنظور حفظ سلامت جامعه و همشهریانشان در صورت مشاهده فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز، بوسیله شماره تماس ۳۶۲۰۲۷۷۷ یا مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شكایات به اداره كل میراث فرهنگی گزارش دهند.



1399/01/08
23:18:30
5.0 / 5
3074
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری