مدیرعامل هتل های ایرانگردی و جهانگردی منصوب گردید

مدیرعامل هتل های ایرانگردی و جهانگردی منصوب گردید آثارنیوز: مدیرعامل هتل های ایرانگردی و جهانگردی وابسته به سازمان تامین اجتماعی منصوب گردید.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا پوینده قبلا مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماكن تاریخی و فرهنگی كشور بود و اینك بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس جدید هیئت مدیره هتل های ایرانگردی و جهانگردی منصوب شده است.
مدیركل دفتر برنامه ریزی گردشگری كشور، مدیركل دفتر گردشگری خارجی كشور، مدیركل توسعه گردشگری كشور، مدیركل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز و قائم مقام ستاد دائمی تسهیلات سفرهای كشور از دیگر سوابق او در این عرصه بوده است. پوینده دارای مدرك دكترای علوم سیاسی است.
گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی زیرمجموعه شركت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی ـ زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی است كه با در اختیار داشتن بیش از ۴۷ هتل و مركز پذیرایی در گستره ۲۳ استان كشور، گسترده ترین زنجیره هتلی كشور شمرده می شود.

پی نوشت: مخاطبان محترم، با عرض پوزش، هتل های ایرانگردی و جهانگردی در این خبر به اشتباه زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی ذكر شده بود.



منبع:

1398/12/29
15:33:28
5.0 / 5
3495
تگهای خبر: بنا , تاریخ , سفر , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری