دبیر كل سازمان جهانی گردشگری گفت:

گردشگری باردیگر بازخواهد گشت

گردشگری باردیگر بازخواهد گشت آثارنیوز: دبیر كل سازمان جهانی گردشگری اظهار داشت: در مواجهه با كووید ۱۹، بر اهمیت رفتارهای مسئولانه و همكاریهای بین المللی تاكید می نماییم، این یك چالش همگانی است و همه ما بخشی از چاره هستیم.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، در متن پیام زوراب پولولیكاشویلی دبیركل سازمان جهانی گردشگری آمده است:
«دوستان عزیز، همه گیری جهانی ویروس كرونا چالشی است كه باید همگی در كنار هم با آن مواجه شویم. ویروس نه مرز می شناسد و نه برای كسی تبعیض قائل می شود. همه ما به یك اندازه در مقابل آن صدمه پذیریم. در این شرایط مسئولیت پذیری اهمیت بالایی دارد، واكنش ما باید توأم با آرامش، استوار و جمعی باشد.
حالا زمان مهربانی و درك متقابل و همینطور زمان همكاری و همبستگی بین المللی فرارسیده است. این ها ارزش هایی هستند كه هسته اصلی گردشگری را می سازند، به این علت گردشگری بازهم به كمك مردم و جوامع خواهد شتافت تا از این مشكل عبور كنند.
اگر سفر می كنید، ایمن و مسئولانه سفر كنید. از انجام هر كاری برای محافظت از خود و دیگران دریغ نكنید. چاره در دستان ماست. تنها با رعایت مسئولیتمان بعنوان یك جامعه جهانی، بعنوان یك نهاد و بعنوان یك فرد در جامعه است كه می توانیم اثر این همه گیری جهانی بر روی زندگی مان را محدود نماییم. گردشگری باردیگر بازخواهد گشت؛ ما قبلاً هم بر فاجعه های این چنینی پیروز شده ایم، و باردیگر هم پیروز خواهیم شد.»

1398/12/26
21:19:06
5.0 / 5
3564
تگهای خبر: زندگی , سفر , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری