ثبت نام عتبات نوروزی به تعویق افتاد

ثبت نام عتبات نوروزی به تعویق افتاد آثارنیوز: سازمان حج و زیارت ثبت نام در كاروان های نوروزی عتبات عالیات را به تعویق انداخت.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، عراق به دنبال سرایت كرونا از روز پنج شنبه (اول اسفندماه) مرزهای زمینی مشترك با ایران را مسدود كرد. در نشست مشترك ایران و عراق نیز توافق شد اعزام كاروان های زمینی از ایران به عتبات عالیات تا 20 اسفندماه متوقف شود. همین طور قرار شد درباره مدت زمان توقف سفرهای هوایی به/از عراق نیز تا فردا تصمیم قطعی مشخص شود.
همین طور روابط عمومی سازمان حج و زیارت به نقل از محمد آزاد ـ سرپرست معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ـ از به تعویق افتادن ثبت نام قطعی در كاروان های نوروزی عتبات عالیات آگاهی داده است.
او می گوید: ثبت نام قطعی روز یكشنبه، یازدهم اسفندماه، انجام می شود.
آزاد اظهار می كند: ثبت نام قطعی برای كاروان های نوروزی عتبات عالیات قرار بود امروز (سه شنبه، ششم اسفندماه) صورت گیرد و اولویت های انتخاب شده به ترتیب در كاروان ها ثبت نام كنند كه این مساله به هفته آینده موكول شد.
سرپرست معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تاكید می كند: نام نویسی برمبنای اولویت هایی كه قرار بود امروز ثبت نام كنند انجام می شود و تغییری دراین زمینه رخ نداده و فقط روز ثبت نام قطعی تغییر كرده است.




منبع:

1398/12/06
23:24:55
5.0 / 5
3680
تگهای خبر: بنا , زمینه , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری