كرونا فعلا موزه های كشور را تعطیل نكرده است

كرونا فعلا موزه های كشور را تعطیل نكرده است به گزارش آثارنیوز مدیر اداره كل موزه ها خبر داد: هم اكنون فعالیت موزه ها و اماكن تاریخی زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مانند روال گذشته ادامه دارد.


با عنایت به سفارش های اكید بهداشتی در شرایط كنونی و لزوم پیشگیری مناسب از خطر مبتلا شدن به بیماری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعیه ای در خصوص تعطیلی برنامه های هنری و سینمایی در سراسر كشور صادر و اعلام نمود كه برنامه های هنری و سینمایی تا آخر هفته تعطیل خواهد بود، بنابراین خبرنگار ایسنا فعالیت موزه های زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را پیگیری كرد.
محمد رضا كارگر - مدیر اداره كل موزه ها - در گفتگو با ایسنا تصریح كرد: هم اكنون و تا این لحظه برنامه ریزی برای تغییر ساعت كاری موزه های زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام نشده است و موزه ها به روال گذشته همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.
او افزود: اما با عنایت به اتفاقات رخ داده، احیانا فردا یك شنبه (۴ اسفند) جلسه ای جهت بررسی وضع موجود برگزار می شود، تا بتوان فعالیت موزه ها در ایام آینده را مورد بررسی قرار داد و به نتیجه ی مناسبی رسید.
در اولین قدم، موزه ملی ایران عصر شنبه (۳ اسفند) در پیامی در صفحه اصلی سایت موزه به بازدیدكنندگان موزه مادر ایران برای جلوگیری از بروز بیماری های حاد تنفسی سفارش هایی را پیشنهاد كرد.




منبع:

1398/12/04
22:51:23
5.0 / 5
3756
تگهای خبر: بنا , تاریخ , سایت , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری