معرفی جاذبه های ایران در تلویزیون اتیوپی به مناسبت پیروزی انقلاب

معرفی جاذبه های ایران در تلویزیون اتیوپی به مناسبت پیروزی انقلاب به گزارش آثارنیوز سه مستند هفت رخ فرخ، شكوه تخت جمشید و باد بهاری به مناسبت چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در كانال تلویزیونی Asham TV به نمایش درآمد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مستندهای هفت رخ فرخ، شكوه تخت جمشید و باد بهاری سه شب متوالی به زبان های انگلیسی و امهری با همت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در شبكه های تلویزیونی اتیوپی، به نمایش درآمد.
رستمی اظهار داشت: نخستین مستند با نام هفت رخ فرخ در مورخ ۲۱ بهمن، شكوه تخت جمشید در ۲۲ بهمن و باد بهاری در ۲۳ بهمن رأس ساعت ۲۱ به وقت محلی و ساعت ۲۰: ۳۰ به وقت تهران به نمایش در می آید.
كانال آشام كه این مستندها در آن پخش می شود، جزو كانالهای مستند و پربیننده كشور اتیوپی است و روی ماهواره Nilsat با فركانس V27500 frequency 11595 قرار دارد و در اغلب كشورهای آفریقایی هم قابل دریافت است.
پخش مستندها به صورت مجانی در معرض نمایش قرار داده می شود. همینطور این نمایندگی مذاكراتی را با كانال تلویزنیARTS TV هم انجام داده است این كانال مستندهای دیگری را در ایام آتی به صورت مجانی به نمایش خواهد گذاشت.

1398/11/27
14:52:09
5.0 / 5
4422
تگهای خبر: تخت جمشید , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری