مدیرعامل موزه انقلاب مطرح كرد؛

افتتاح موزه مقاومت و نمایشگاه آخر داعش در دهه مبارك فجر

افتتاح موزه مقاومت و نمایشگاه آخر داعش در دهه مبارك فجر به گزارش آثارنیوز علی اصغر جعفری با اشاره به اینكه قرار بوده است سردار حاج قاسم سلیمانی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید داشته باشد، از افتتاح نمایشگاه آخر داعش در دهه فجر اطلاع داد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گفتگوی زنده با رادیو پیام درمورد مجاهدت ها و رشادت های سردار سلیمانی و یارانش بیان نمود: ان شاءالله خداوند توفیق بدهد بتوانیم راه سردار شهید سلیمانی و شهدای عزیز را ادامه بدهیم.
وی اضافه كرد: ارادتی كه نسل جوان به سردار سلیمانی دارد قابل توصیف نیست هرجا انقلاب اسلامی احتیاج به جهش و گام های بلندی داشته خون شهدا بوده كه آنرا فراهم ساخته است.
جعفری اظهار داشت: قرار بود هفته آینده سردار سلیمانی بازدیدی از مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته باشد تا از مقدمات آماده سازی موزه مقاومت و نمایشگاه «پایان داعش» كه حدود سه ماه است در دست اقدام و آماده سازی است بازدید داشته باشد.
وی اضافه كرد: جهت راه اندازی موزه و نمایشگاه «پایان داعش» بخشی از تجهیزات باقی مانده از داعش در كشور عراق و سوریه به دستور سردار سلیمانی به موزه انقلاب اسلامی منتقل شده بود كه قرار بود ضمن بازدید از روند كار رهنمودهای لازم را داشته باشند تا در روزهای الله دهه فجر با آغاز به كار نمایشگاه بتوانیم بخشی از مجاهدت ها و رشادت های شهدای مظلوم مدافع حرم را در معرض دید عموم بگذاریم.
مدیرعامل موزه انقلاب خاطرنشان كرد: مجاهدت های پنهان و بزرگ شهید سلیمانی برای اسلام و انقلاب اسلامی و خدمات وی آنقدر گسترده است كه با گذشت زمان ابعاد آن برای مردم عزیزمان و مسلمانان نمایان می شود.
جعفری در انتها اظهار داشت: امیدواریم در روزهای الله دهه مبارك فجر با آغاز به كار نمایشگاه «پایان داعش» و موزه مقاومت بخشی از اهداف نظام سلطه و جریان تروریستی را كه آمریكا و اسراییل بوجود آورده اند با اسناد و مدارك به معرض دید عموم بگذاریم.

1398/10/15
18:52:04
5.0 / 5
4635
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری