امروز در محل موزه؛

رئیس جدید موزه ارتباطات ارائه شد

رئیس جدید موزه ارتباطات ارائه شد آثارنیوز: حسن عمیدی طی مراسم تودیع و معارفه ای كه در موزه ارتباطات برگزار شد، بعنوان رئیس جدید این موزه ارائه شد.



به گزارش خبرگزاری، مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم موزه ارتباطات امروز چهارشنبه ۱۱ دی در محل این موزه انجام شد.
طی این مراسم كه با حضور محمدرضا كارگر مدیركل موزه های میراث فرهنگی، امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات، غلامرضا خواجه سروی رئیس موزه و كتابخانه ملك، احسان آقایی رئیس موزه هنرهای معاصر تهران و سید جمال هادیان رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات همراه بود، حسن عمیدی بعنوان رئیس جدید موزه ارتباطات ارائه شد و از خدمات علی اكبر نصر آبادی رئیس سابق این موزه قدردانی گردید.
در این مراسم هادیان با اشاره به رویكرد جدید در موزه پست اظهار داشت: با خلاقیتی كه در عمیدی سراغ دارم موزه ارتباطات تبدیل به یكی از موزه های فعال و پیشروی كشور می شود.
همچنین در این برنامه لوح قدردانی وزیر ارتباطات به رئیس پیشین این موزه تقدیم شد و حكم رئیس جدید بعنوان معاون موزه و اماكن تاریخی مركز روابط عمومی و رئیس موزه با امضای رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عمیدی ابلاغ گردید.
عمیدی از فعالان فرهنگی و هنری كشور است و بیشتر از ۲۰ سال در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان رئیس روابط عمومی سابقه كار دارد. او از شهریور امسال بعنوان مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات مشغول به كار بود.
موزه ارتباطات یكی از بزرگترین موزه های كشور است كه تاریخ ارتباطات را گردآوری كرده، این موزه با ۱۶ هزار متر مربع زیربنا ظرفیت بزرگی برای خدمات موزه ای و فرهنگی، هنری دارد.


منبع:

1398/10/14
13:29:17
5.0 / 5
4165
تگهای خبر: بنا , تاریخ , خدمات , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری