آغاز حركت از فردا

قطار گردشگری كویر افتتاح شد

قطار گردشگری كویر افتتاح شد به گزارش آثارنیوز معاون اجرایی شركت حمل و نقل ریلی رجا اظهار داشت: در جهت توسعه صنعت توریسم، قطار گردشگری كویر (تهران-كاشان) افتتاح شد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از رجا، رضا عصاری اعلام نمود: این قطار برنامه ای یك روزه، هر هفته پنجشنبه حركت كرده كه آغاز این حركت از ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ ساعت ۶: ۲۰ از تهران بوده و حدود ساعت ۲۲ به ایستگاه راه آهن تهران مراجعت می كند.
وی در مورد برنامه های این قطار گردشگری اظهار داشت: مسافران این قطار در چارچوب دو گروه گردشگری و طبیعت گردی سفر خویش را از ایستگاه كاشان آغاز می كنند كه گروه اول با اتوبوس به سمت شهر نوش آباد جهت بازدید از شهر زیر زمینی اویی حركت كرده و در ادامه از مسجد جامع و مناره سلجوقی همینطور كویر ابوزید آباد بازدید می كنند.
عصاری تصریح كرد: گروه دوم هم پس از بازدید خانه های تاریخی (بروجردی ها- طباطبایی ها)، باغ فین به كویر ابوزید آباد خواهند رفت.
معاون اجرایی شركت رجا با اشاره به اینكه در این برنامه گردشگری، راهنمای تور مجرب و رسمی میراث فرهنگی به توضیحات در اماكن گردشگری می پردازد، اضافه كرد: متقاضیان با پرداخت مبلغ ۲ میلیون و ۵۹۵ هزار ریال علاوه بر هزینه های بلیت رفت و برگشت قطار، اتوبوس و...، از خدمات دیگری همچون پذیرایی صبحانه، نهار، شام و میان وعده همینطور بیمه مسافرتی گروهی و انفرادی برخوردار می شوند.
عصاری در مورد نحوه خرید بلیت این قطار اظهار داشت: متقاضیان سفر با قطار گردشگری كویر می توانند علاوه بر سایت رجا (www.raja.ir)، از راه سایر روش های فروش (تلفن ۱۵۳۹، نمایندگی های مجاز فروش و وب سرویس ها) برای تهیه بلیت اقدام نمایند.

1398/08/23
09:58:29
5.0 / 5
4109
تگهای خبر: بیمه , تاریخ , خدمات , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری