سرانجام چارت جدیدترین وزارتخانه به كجا رسید؟

سرانجام چارت جدیدترین وزارتخانه به كجا رسید؟ به گزارش آثارنیوز وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می گوید: چند پیشنهاد برای چارت وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهیه شده و در حال رفت و برگشت با سازمان استخدامی است تا بتوان آنرا زودتر نهایی كرد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، پس از كش وقوس های فراوانی كه برای وزارتخانه شدن دستگاه عریض و طویل «میراث فرهنگی»، «صنایع دستی» و «گردشگری» وجود داشت و رفت و آمدهای زیادی كه سرانجام این سازمان را به دستگاهی با قدری قدرت بیشتر تبدیل كرد، در دوم مهر امسال ولی تیموری - معاون گردشگری وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی - در آستانه فرا رسیدن روز جهانی جهانگردی، در نشست خبری این روز جهانی، درباره ی ایجاد ساختار این وزارتخانه اعلام نموده بود؛ «ساختار آتی این وزارتخانه به مطالعه بیشتر نیاز دارد و در لحظه نمی توانیم درباره آن تصمیم بگیریم. مجلس هم یك سال وقت داده است ساختار مناسب تعیین شود.»
حالا پس از گذشت سه ماه از تصویب ایجاد وزارتخانه، علی اصغر مونسان - اولین وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی - در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره ی روند تهیه چارت وزارتخانه به كجا رسیده است، می گوید: قانون یك سال به وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فرصت داده تا با آماده كردن چارت، شرح ماموریت های جدید را مهیا كرده و برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم كند..
او ادامه می دهد: هم اكنون نیز چند پیشنهاد برای تهیه ی چارت تهیه شده و در حال رفت و برگشت با سازمان استخدامی كشور درباره ی آن هستیم، امیدواریم بزودی بتوانیم چارت را نهایی نماییم.




منبع:

1398/08/13
18:16:22
5.0 / 5
4276
تگهای خبر: صنایع دستی , فرهنگ , گردشگری , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری