مراكش میزبان مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری شد

مراكش میزبان مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری شد به گزارش آثارنیوز سازمان جهانی گردشگری اعلام نمود دوره آتی مجمع عمومی این سازمان در سال ۲۰۲۱ و در كشور مراكش برگزار می گردد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، در جریان مراسم اختتامیه بیست و سومین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری كه در شهر سن پترزبورگ روسیه در حال برگزاری بود در نهایت كشور مراكش به صورت رسمی بعنوان میزبان دوره آتی مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۱ انتخاب گردید.
مراكش در رقابت با كشورهای كنیا و فیلیپین بعنوان میزبان بیست و چهارمین مجمع عمومی (WTO) انتخاب گردید و هر سه كشور برنامه های خویش را با تاكید بر دسترسی و پایداری و استفاده از گردشگری بعنوان ابزاری برای اشتغال زایی و رشد اقتصادی عرضه كرده بودند.
«زوراب پولولیكاشویلی» دبیر كل سازمان جهانی گردشگری هم گفت مراكش از اعضای دیرینه سازمان جهانی گردشگری بوده است و به خوبی در چند دهه اخیر به اثبات رسانده كه چگونه می توان از توریسم بعنوان عاملی در جهت ایجاد تغییرات مثبت استفاده نمود.
همینطور برای نخستین بار در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سن پترزبورگ، كشورهای عضو از سیستم رای گیری الكترونیكی و ناشناس استفاده كردند تا سازمان جهانی گردشگری هم همسو با دیگر نهادهای وابسته به سازمان ملل دیگر از روش رای گیری كاغذی استفاده نكند.




1398/06/24
20:30:26
5.0 / 5
4622
تگهای خبر: سیستم , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری