جزئیات لایحه بودجه ۹۸-۱۴؛

عوارض خروج از كشور برای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان

عوارض خروج از كشور برای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان آثارنیوز: برمبنای جدول درآمدی لایحه بودجه سال ۹۸ كل كشور، عوارض خروج از كشور به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان است كه این رقم برای زوار حج تمتع و عمره ۱۱۰ هزار تومان و برای عتبات ۳۷۵۰۰تومان است.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، برمبنای جدول درآمدی لایحه بودجه سال ۹۸ كل كشور، عوارض خروج مسافران از كشور برای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
از سوی دیگر، عوارض خروج زائران حج تمتع و عمره معادل ۱۱۰ هزار تومان و عوارض خروج زائران عتبات عالیات برای خروج از مرزهای هوایی ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مرزهای زمینی و دریایی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.
بر اساس این لایحه، زائران اربعین كه از تاریخ ۲۴ شهریور ۹۸ تا ۱۲ آبان ۹۸ از مرزهای زمینی به مقصد كشور عراق از كشور بیرون بروند، از پرداخت عوارض خروج معاف می گردند.
بر اساس پیشنهاد دولت، میزان عوارض خروج برای هر نفر برای سفر دوم به میزان ۵۰ درصد و سفرهای سوم و بیشتر به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.
همچنین پیشنهاد شده كه مبلغ ۴۰۰هزار ریال از عوارض خروجی برای توسعه زیرساخت ها و تاسیسات گردشگری و پشتیبانی از بخش میراث فرهنگی و صنایع دستی اختصاص پیدا كند.


1397/10/08
22:23:25
5.0 / 5
4407
تگهای خبر: بنا , تاریخ , سفر , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری